Expertiza noastra:

Companiile se confrunta in zilele noastre cu din ce in ce mai multe provocari, atat datorita competitivitatii existente pe piata, cat si datorita nevoii clientilor in ceea ce priveste personalizarea produselor si serviciilor. Din acest motiv, solutiile noastre bazate pe tehnologii de ultima ora si o arie larga de expertiza, vin cu insight-uri valoroase pentru clientii nostri, care le garateaza acestora cele mai bune decizii de afaceri.

B2B marketing research:

Nu numai ca ii ajutam pe partenerii nostri sa fie la curent cu toate noile opinii si tendinte, dar ne concentram asupra punerii lor in legatura cu persoanele potrivite, asupra gestionarii situatiilor de piata, prin dezvoltarea de solutii care sa asigure actiuni concrete pentru abordari de succes.

B2C marketing research:

Echipa noastra formata din statisticieni si profesionisti apartinand domeniului cercetarii ofera o gama completa de servicii de cercetare si consultanta, cu scopul de a transforma cumparatorii in clientii partenerilor nostri. Solutiile oferite de noi vizeaza colectarea, organizarea si analiza multiplelor informatii, in vederea sustinerii deciziilor de business si a strategiilor de marketing eficiente.

FMCG research:

Beneficiem de o vasta experienta in domeniul FMCG, fiind de peste 5 ani alaturi de companii ce activeaza pe piete precum cea a bauturilor, conservelor din carne, produselor lactate si de patiserie etc. Apeland atat la tehnici de cercetare calitativa, cat si cantitativa, ajutam producatorii, distribuitorii si retailerii sa faca fata cu succes provocarilor pietei prin oferirea de servicii de consultanta ce vizeaza nu numai componenta strategica si de marketing, ci si pe cele operationale, de vanzari, distributie si performanta.

Media research:

Suntem recunoscuti ca lideri in cercetarea media: de la masurarea audientei, monitorizarea obiceiurilor de consum media, realizarea profilului audientei, evaluarea perceptiilor si atitudinilor si pana la testari de productii muzicale si TV, desfasuram proiecte ample de cercetare pentru toate tipurile de canale media - TV, radio, print, online.

Medical research:

Prin combinarea metodologiilor noastre de cercetare cu o vasta experienta in aceasta industrie, le oferim companiilor apartinand domeniului asistentei medicale o intelegere practica a pietei pe care activeaza. Produsele si serviciile noastre includ, pe langa analiza competitiva a intregii industrii, studii ce vizeaza gradul de satisfactie al pacientilor vis-a-vis de doctorii vizitati si serviciile medicale primite, precum si solutii personalizate si consultanta in marketing.

Pharmaceutical research:

Am dezvoltat pentru clientii nostri instrumente personalizate destinate cercetarii in domeniul farmaceutic, oferindu-le acestora o perspectiva ampla asupra intregii industrii de profil. Contribuim la luarea celor mai bune decizii strategice, serviciile noastre de cercetare si consultanta vizand atat evaluarea oportunitatilor, pozitionarea strategica, previziunile in ceea ce priveste produsul, cat si analize amanuntite referitoare la trenduri ori profile ale principalilor jucatori de pe piata.

Automotive research:

Expertiza noastra ampla in ceea ce priveste cercetarea in domeniul auto contribuie esential la identificarea oportunitatilor de piata, prin monitorizarea constanta a tendintelor, obiceiurilor, inovatiilor, obiceiurilor de consum, preferintelor consumatorilor si profesionalismului dealerilor. Oferind o intelegere aprofundata a nevoilor consumatorilor si a gradului de satisfactie al acestora, specialistii nostri au ca obiectiv orientarea clientilor catre imbunatatirea produselor si dezvoltarea constanta a altora noi, cresterea performantei echipei de vanzari si planificarea strategica a actiunilor de marketing.

Banking & financial research:

Pentru a intelege si explora dinamica de astazi a pietelor financiare, sunt necesare analize rapide si extinse, precum si parteneri de afaceri care sa va ajute sa actionati in functie de nevoile financiare ale clientilor. Nu urmarim doar investigarea elementelor relevante pentru targetul partenerilor nostri si a modului in care acesta percepe brandurile supuse cercetarii, ci contribuim de asemenea la dezvoltarea unor produse si servicii superioare, care sa determine imbunatatirea imaginii brandului.

Social research:

Le oferim partenerilor nostri sansa de a avea o imagine completa asupra experientelor consumatorilor, a elementelor pe care acestia le considera relevante, precum si a ratiunilor ce stau in spatele anumitor decizii. Mai mult decat atat, beneficiind de expertiza noastra sociologica, clientii nostri pot afla cum isi pot cel mai bine reprezenta insight-urile descoperite.